villasilvergata.blogg.se

Byggdamm tapetval färgfrossa trädgårdstrix

Varför..?!

Kategori: Allmänt

Varför vadå? Jo, varför ska jag vakna kl 06.00 när jag sover på hotell och har chans till sovmorgon?? Det är den stora frågan som saknar svar.

På scandic malmen i Stockholm checkade jag och käre maken in igår för en miniweekend i huvudstaden. Vi tillbringade största delen av dagen här på söder för att på kvällen åka till Djurgården och först besöka den hyllade restaurangen Oaxen för att därefter gå vidare till Cirkus och se musikalen Spök.
En mycket avkopplande och härligt lyxig fredag!
Nu ligger jag här klarvaken i sängen och laddar för en ny dag i storstan. På agendan idag står shopping i innerstan. Kanske att villa Silvergata kan få en liten present från huvudstaden.

Jag önskar er en skön lördag och bjuder på en bild på lampan Halo som hänger fint i fönstret där hemma.


Nää... nu kan jag snart väcka sömntutan bredvid mig va? Hotellfrukosten väntar ju!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: