villasilvergata.blogg.se

Byggdamm tapetval färgfrossa trädgårdstrix

Konstnatt och 2-årskalas

Kategori: Allmänt

 
 
Usch, jag skäms att jag inte uppdaterar här oftare. Skäms ännu mer när jag ser att trots de oerhört glesa inläggen har jag en ändå en trogen skara besökare som dagligen besöker villasilvergatan. Skärpning på mig!
 
Sedan jag skrev sist har det hunnit hända grejer. Jag har exempelvis börjat studera. En tvåårig utbildning på folkuniversitet i Tibro som heter Projektkoordinator inom möbel- och inredningsbranschen. Jättekul, omtumlande, utmanande, uppiggande, läskigt, befriande och spännande på samma gång. Om ni förstår vad jag menar...?
 
I helgen som var deltog jag för andra gången på Konstnatten här i Tidaholm. En jättestor konstrunda som äger rum en gång om året och jag visade upp samt sålde mina tryckta textilier och papper. Hade väl egentligen inte riktigt tid i år men det gick över förväntan tycker jag. Både med presentationen, försäljningen och särskilt med tanke på all fin feedback och respons jag fått.
 
Förutom att visa upp mina tryck var jag också med som dansare i Jessica och Fredriks konstprojekt som handlade om att utforska konstformen dans. Jättekul!
 
 
 

Också har ju förstås underbara lille Svante fyllt två år! Vårt busfrö, charmtroll och myskille med sin starka vilja, härliga skratt och goa kramar. Det blev kalas i lördags fm. Supermysigt! Mussetårta, fiskedamm och massa fina presenter!
 
 
 Självklart händer det en hel del här hemma också, men det får jag skriva om en annan dag.
God natt!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: