villasilvergata.blogg.se

Byggdamm tapetval färgfrossa trädgårdstrix

Kryddigt fönster.

Kategori: Allmänt

Nya betongkrukor med färska kryddor i pryder nu det lilla köksfönstret. Är verkligen glad över att vi flyttade diskhon hit!




Har köpt betongkrukor i större storlek till det stora fönstret med men dem står ännu tomma. Letar även efter gardintyg till det fönstret. Gulvitrandigt har jag tänkt mig. Det kan väl inte vara så svårt att hitta trodde jag. Men efter ha letat i princip överallt har jag ändrat uppfattning och börjar inse att jag eventuellt får tänka om. Rödvitrandigt kanske är lättare att få tag på..?

Kommentarer

  • Sara Anteryd säger:

    Kan ingenting om tyger, men en kollega tipsade mig om denna sida, kanske vore något, vad vet jag?

    http://www.tyg.se/51-aclistadoc14_outdoor-listado-1.html?$category=mghc7ocxlh0

    /Sara Anteryd

    Svar: Tack Sara! Hade egentligen kollat där redan men gav det ett nytt försök efter ditt tips. Och jajjemän, där fanns det ju! Nu är det beställt =) tack för tipset!
    Jenny Nyström

    2014-06-16 | 12:00:36

Kommentera inlägget här: