villasilvergata.blogg.se

Byggdamm tapetval färgfrossa trädgårdstrix

Frukostdate.

Kategori: Allmänt

Jag älskar frukoststunden på mornarna när man har tid att sitta i lugn och ro. Helst ska det serveras gott bröd med pålägg och mycket grönsaker, ägg, youghurt med lyxig musli eller färsk frukt också kaffe och juice till det. Idag hade jag dessutom date med min favvokille. Det blev en speeddate kan man väl säga. Jag blev brädad av Pippi. Men inte fy skam att sitta helt ensam vid frukostbordet heller ska erkännas...



Ni kanske ser att vi har möblerat om i köket? Igen. Kökssoffan som vi fick ärva har äntligen fått flytta in i köket.
Näpp, nu är det nog dags att vakna ur frukostdvalan. Snart väntar jobb för mig och Svante är på och nyper stackars nyvakna, trötta Alice.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: