villasilvergata.blogg.se

Byggdamm tapetval färgfrossa trädgårdstrix

Tjuvkik

Kategori: Kök

Idag var min första arbetsdag efter föräldraledigheten. Eller nja, jag ska ha lyxen att få njuta lite av båda världarna ett tag. Jobba måndag, tisdag och varannan lördag och alltså vara mammaledig resterande dagar. Känns jättebra. Det får mig att uppskatta tiden hemma mer tror jag, och när arbetsdagen kommer uppskattar jag att få vara "Jenny" den dagen och inte bara "mamma". Jag tror ni fattar vad jag menar.
 
Idag tänkte jag ge er en sneak peak på hur köket kommer se ut.
 
Luckan vi har valt heter Lindö vit från Marbodal. Vi kommer dock ha ekgolv i hela huset, men visst är det otroligt snyggt med det här marockanska kaklet?
 
Jag frågade ju för ett tag sen vad ni trodde om kökskaklet och visade då nedanstående bild. Kan meddela att det redan då var bestämt hur kaklet kommer se ut, var mest nyfiken på vad ni trodde. Det blir det högra alternativet. Vitt fasat tegelkakel, förskjutet med svart fog.
 
Och tapeten har ni ju sett tidigare. Till detta blir det även svarta stenbänkskivor, stor diskho också vitvaror såklart.

Önskar er alla en trevlig vecka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: