villasilvergata.blogg.se

Byggdamm tapetval färgfrossa trädgårdstrix

Kylig morgon

Kategori: Allmänt

En kylig morgon har spenderats i verkstan. Har tryckt det sista inför konstnatten till helgen medan Svante sov. Nu är mina händer stelfrusna. Då vi ännu inte har kopplat på vattnet i huset använder jag en slang från grannhuset (svärmors hus) och spolar av mina ramar i trädgården.Har funkat perfekt i sommar men idag var det i kallaste laget känner jag.
Är sjukt taggad inför helgens utställning. Men som alltid när man ska visa upp något man gjort själv är det med skräckblandad förtjusning. Och visst önskar jag att jag hade hunnit trycka mer, men nu är det som det är och det får bli bra. Blir en kul grej och en erfarenhet rikare.
Idag blev det lite papperstryck.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: