villasilvergata.blogg.se

Byggdamm tapetval färgfrossa trädgårdstrix

Fem djur i hallen

Kategori: Allmänt

Till min födelsedag i augusti hade både min syster och svärmor snappat upp att jag blivit förtjust i de fina muggarna från Kinto. Detta resulterade i att jag fick inte mindre än fem muggar! Två av dem blev tyvärr dubletter däremot men med utmärkt service från Tehuset Java i Lund har jag fått byta dem till två nya djurmotiv som idag kom med posten. Så nu har jag fem djur i hallen. Jag har inte tänkt använda dem som dricksmuggar utan som ljuslyktor. Gillar skarpt att de är i olika storlekar och de söta svansarna! Undrar vart de kommer få bosätta sig på Silvergatan? Vore ju fina mot den gråa väggen, men vill jag ha en hylla där? Hm, återstår att se. Är i alla fall väldigt glad för dem. Tack igen syster och svärmor, med respektive!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: