villasilvergata.blogg.se

Byggdamm tapetval färgfrossa trädgårdstrix

En helg att minnas

Kategori: Allmänt

Vilken helg det har varit! Tänk att vi är inne i september och fortfarande har sådan värme. Fantastiskt!
Jag och barnen startade helgen med att spendera fredagförmiddag i lekpark med fin vän och hennes härliga son. Sedan åkte vi vidare till Mössebergsdjurpark med mina föräldrar. Sol, picknick, djur och mer lekparksbus.







På kvällen åkte vi vidare på elvaårskalas hos barnens kusin Selma. God mat och tårta.



I lördags var det dags för jobb för min del. Har jobbat min första arbetsvecka nu. Måndag, tisdag och lördag. Riktigt tufft schema ;)
Det är jättekul att vara tillbaka på jobbet igen. Mysiga kollegor och härliga kunder.

Sedan väntade en fantastisk kväll. Underbara vänner, Marie och Mattias, ville fira mitt och Mickes bröllop. Vi blev så bortskämda hela kvällen och det är stunder som dessa man sparar djupt in i hjärtat och alltid bär med sig.

Hoppas ni också haft en skön helg i höstsolen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: