villasilvergata.blogg.se

Byggdamm tapetval färgfrossa trädgårdstrix

Blänkande svart

Kategori: Kök

Idag har den svarta stenskivan kommit på plats i köket. Så här ser det ut om man står i trappan och tittar och ner. I hålet kommer spishällen monteras och efter stenskivan kommer det bli en rostfri diskbänk med diskhon placerad framför fönstret. Lite lustigt ser jag nu, att det står kvar en blomsterdekoration i fönstret, mitt i renoveringen.
 
 
Behöver väl knappast säga att jag längtar efter att få se köket komplett med kakel, luckor, fläkt och vitvaror. Men snart så... för nu har vi faktiskt bara fem veckor kvar på oss att färdigställa allt innan inflyttning. Tror ni vi hinner..?

Kommentarer

  • Anna S säger:

    Å, så fint det blir! Och särskilt snyggt matchar bänkskivan den mörka fogen i tegelväggen. Blev så tydligt från den vinkeln. Nu längtar jag efter att komma och hälsa på!

    Svar: Tack Anna! Antar att ni inte kommer hem till vernissagen i helgen eller? Ni hoppas väl på att få bekanta er med bebben i magen snart. =)
    Jenny Nyström

    2013-09-23 | 21:52:04
  • Jessica säger:

    Superfint!

    Svar: Tack!
    Jenny Nyström

    2013-09-24 | 08:20:47
  • Anna S säger:

    Nej, det känns ju lite vågat. Vilket är trist. Hade så gärna velat se utställningen, och hörde att den bara hänger en månad... Sedan tror jag i och för sig att bebisen låter vänta på sig någon vecka till...:-)

    Svar: Fast vem vet, när ni minst anar det kanske det sätter igång! :) Och då är det ju skönt att vara på hemmaplan såklart.
    Jenny Nyström

    2013-09-24 | 20:37:05

Kommentera inlägget här: