villasilvergata.blogg.se

Byggdamm tapetval färgfrossa trädgårdstrix

Plafonder

Kategori: Allmänt

Jag letar plafonder. Tyvärr. Jag är inte så förtjust i plafonder då jag helt enkelt inte tycker dem är fina. Men eftersom vi har ganska låg takhöjd i huset kan vi inte ha lampor som hänger ner för långt för då kommer Micke, och många av våra gäster, gå in i dem. Vilket nog kan bli lite lätt irriterande. Så, där vi behöver ha almänbelysning kommer vi helt enkelt behöva en plafond. Exempelvis i allrummet på övervåningen och i hallen utanför badrummet på bottenplan. De ska vara vita och ganska diskreta. Förutom att jag inte hittar några jättefina är dessutom de jag kan tänka mig tokdyra. Men, har faktiskt hittat några prisvärda alternativ som känns värda att kolla in i verkligheten.
 
 
 
 
www.ikea.com/se
 
 

Kommentarer

  • MissStorm säger:

    Hamnade här i min jakt på plafonder. Håller med dig om att fina sådana är svåra att hitta! Tack för dina tips.

    Nu ska jag fortsätta utforska din blogg.

    Ha det så bra!

    Svar: Kul att du hittat hit! Hoppas du hittar någon bra plafond som passar er. Jag hittade tillslut vita på Hem och Hobby i Hjo, som det också finns ett blogginlägg om. =)
    Jenny Nyström

    2014-01-14 | 22:09:17
    Bloggadress: http://Missstorm.blogg.se

Kommentera inlägget här: