villasilvergata.blogg.se

Byggdamm tapetval färgfrossa trädgårdstrix

Fler presenter.

Kategori: Allmänt

Idag har jag fortsatt packa. Rensat min garderob, badrummen och tömt hemmet på diverse pynt som fick bosätts sig i flyttkartonger några dagar. Imorgon påbörjas projekt leksaker. Sortera, kasta trasigt och rensa ur överflödiga grejer som aldrig leks med. Dem skänker vi istället.

I huset har idag fyra garderober monterats utanför badrummet. En blir städskrubb med slangen till centraldammsugaren i. Två stora och en lite mindre blir klädförvaring, tror jag.
Det har även målats en hel del idag och monterats inredning på toaletten på övervåningen. Vi renoverar inte den toaletten men har bytt toalettstol för den var väldigt sliten. Sedan kom vi över kommod med tvättställ och skåp med spegel väldigt förmånligt så det slog vi till på med. Får visa bild på det en annan dag. Väggar, golv och tak får vi ta lite längre fram.

Har ju lovat visa bild på lite mer av Svantes ettårspresenter, så det kommer här.
Härligt torn från Djecco som är som små hus där det bor små plast djur, traktor med släp, bok, telefon, bil och sångpåse. Just sångpåsen är extraroligt att han fick då det är en gammal klasskompis till mig som gör dem. Hon bloggar under namnet Elsa Grön.


Ikväll har vi blivit bortskämda hos mysiga vänner på god mat. Men det fick bli en tidig kväll för mig och Svante då kudden kallade oss båda hem. Så god natt säger jag nu. Hoppas ni har en toppenhelg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: