villasilvergata.blogg.se

Byggdamm tapetval färgfrossa trädgårdstrix

Fredags feeling

Kategori: Allmänt

Idag var vi uppe med tuppen. Kl fem tyckte nämligen Svante det var dags att gå upp, så idag är det bäst att hålla igång och inte känna efter hur trött man är. Annars måste jag säga att hela familjen sover väldigt bra i vårt nya hus. Det är däremot lite kämpigt att få något gjort på dagarna då det inte riktigt är barnsäkrat här än. På en sekund har Svante smitigt ut i konsthallen bland all bråte, eller halvvägs upp i trappan. Det blir till att va desto effektivare när han sover på förmiddagen.
Jag försöker annars plocka upp det vi behöver från flyttlådorna och Micke jobbar på med diverse så fort han kan. Igår sattes exempelvis högskåpet upp i badrummet.


I hallen står det här fyndet med min egendesignade och handtryckta kudde.


Nu ska jag fortsätta med flyttlådorna. Alice pysselgrejer ska letas fram och lite ljuslyktor tror jag så vi kan få till lite fredags feeling här idag.
Hoppas ni får en skön fredag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: