villasilvergata.blogg.se

Byggdamm tapetval färgfrossa trädgårdstrix

Overklig verklighet

Kategori: Screentryck

Idag har jag fått nypa mig i armen. Har nämligen screentryckt lite i min verkstad. Min verkstad!! M's morfar var en framgångsrik konstnär och i den tillbyggda delen av huset ligger hans atelje. Som helt overkligt nu är min! Drömmen är ju att få igång en ordentlig screentrycksverkstad här. En dröm som inte är långt ifrån att bli verklighet.
Idag provtryckte jag mitt äppelmönster. Färgen blev dock sådär så blir till att trixa lite till med den.





Kommentarer

  • justgocreative- Marie säger:

    Wow Jenny! Vilken dröm!

    Svar: Jag vet Marie.. känns verkligen som en dröm :)
    Jenny Nyström

    2013-07-01 | 09:46:09
    Bloggadress: http://justgocreative.blogspot.se

Kommentera inlägget här: