villasilvergata.blogg.se

Byggdamm tapetval färgfrossa trädgårdstrix

Perfekt Operfekt

Kategori: Allmänt

Jag är ingen trädgårdsmänniska. Tyvärr. Jag älskar att ha en trädgård, älskar att vara i trädgården och uppskattar verkligen fina och mysiga trädgårdar. Men jag har ingen kunskap om det, och har inte haft så stort intresse att skaffa mig kunskap om det heller. Men på Silvergatan är jag riktigt motiverad till att börja försöka lära mig. För i den här trädgården behöver det inte bli perfekt, och det passar mig. Den behöver verkligen rensas upp och en del träd ska tas ner, lite planteringar ska flyttas och sen med tiden har vi såklart större planer och funderingar. Men det kan ändå få kännas lite vildvuxet på sina ställen, det passar liksom perfekt till det här huset.
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: