villasilvergata.blogg.se

Byggdamm tapetval färgfrossa trädgårdstrix

God Jul.

Kategori: Allmänt

Hoppas ni alla har en skön och härlig jul. Vi firar en lugn och mysig jul med våra familjer. Ja lugn förutom att man får jaga Svante som plockar ner kulorna från granen, är på allt som står framme på soffbord och trycker på alla elprylar han kan komma åt. Men det är ändå en väldigt kravlös och stressfri jul och barnen var såklart överlyckliga över alla roliga julklappar.

Jag har väl inte visat mitt senaste fynd? Ljusstake inhandlat på netto.

Och i vardagsrummet nere har vi flyttat ut skinnsoffan och möblerat om lite för att kunna sitta och hänga ihop med vänner vid brasan. Så i TV- rummet intill saknas det förtillfället bra sittmöbel. I nuläget står en säng som vi slängt på diverse filtar, fällar och kuddar på för att barnen ska ha något skönt att sitta på när dem kollar på film. Men det visar jag däremot ingen bild på, för det ser ganska anskrämligt ut om jag ska vara ärlig. Planen är att köpa en bäddsoffa. Men så här ser det ut i vardagsrummet.

God fortsättning önskar jag er alla!
 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: