villasilvergata.blogg.se

Byggdamm tapetval färgfrossa trädgårdstrix

Sköna söndag

Kategori: Hall

Nu skivas det väggar för fullt. Här syns väggen som gränsar mellan kök och vardagsrum På ett ställe överväger jag att ha kvar den gamla panelen från när huset byggdes, men har inte bestämt mig än om jag tror det blir bra.Tycker det är ganska läckert.Sen är jag så himla nöjd med den så kallade groventren. Alltså ingången från trädgården. I öppningen rakt fram på bilden kommer det sättas in fina spegeldörrar med fönster i, tror det blir riktigt bra. Känns även bra att på detta sätt separera mer på boningshuset och biytan än tidigare. Vi har även bestämt att ha kvar taket som det är i groventren. Vi skippar alltså innertak här. Blir lite mer rymd, samt att det blir samma tak som på andra sidan spegeldörrarna, i konsthallen.Nu lurar jag bara på färgsättning, tapet, klinker, belysning och inredning till groventren. Men tror att jag i princip har fått ihop det.
 
Vad har ni för er denna sköna söndag?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: