villasilvergata.blogg.se

Byggdamm tapetval färgfrossa trädgårdstrix

Randigt

Kategori: Allmänt

Idag har jag lånat med mig tapetprover till groventrén. Dvs, ingången från trädgården. Tänker mig en svart- vitrandig tapet här, med ganska breda ränder. Kommer bli något liknande som bilden nedan. Vi ska också ha svart klinkers på golvet och vita pardörrar. Fast en och en "halv" dörr om ni förstår vad jag menar.
 

Det blir dock inte lika mycket ränder som här också har vi ju heller inte den underbara takhöjden som denna hallen har. Men tycker det är riktigt snyggt. Nu letar jag efter ganska klassiska runda glaslampor att hänga från taket, så har ni tips på vart det kan hittas mottages det tacksamt. Har haft en sådan tidigare men som tyvärr gått sönder. Den var inköpt på secondhand. Det närmsta jag hittat hittills är denna lampan från Globen lighting.
 
 
 

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Kan finnas i ett förråd nära dig ;)

    Svar: Good to know ;)
    Jenny Nyström

    2013-08-21 | 22:49:49

Kommentera inlägget här: