villasilvergata.blogg.se

Byggdamm tapetval färgfrossa trädgårdstrix

God kväll

Kategori: Renovering

Arbetet på Silvergatan fortsätter var dag, trots glesa inlägg här på bloggen. Vissa dagar räcker tyvärr inte till för uppdateringar. När jag bestämde mig för att starta bloggen bestämde jag mig även för att göra det för skojskull och inte låta det bli ett stressmoment, så hinner jag inte uppdatera så mycket som jag egentligen skulle vilja, ja då får det väl vara så. Tror att ni som följer har förståelse för det.

Men arbetet och renoveringen är som sagt i full gång, varje dag. Och fy tusan vad mycket underarbete och förberedelser det är för allting. Är väldigt mycket med elen fortfarande och det förbereds inför golvgjutning och vi har nog bestämt vilken kamin det kommer bli. Känns fortfarande lite overkligt att vi ska flytta in om mindre än tre mån, med tanke på hur det ser ut idag...


Köksväggen ser ut som en bilbana

Eluttag kan man ju inte få för många av

Underarbete inför golvgjutning

Kommentarer

  • Irene Linder säger:

    Heja på!! :)

    2013-08-09 | 20:23:58

Kommentera inlägget här: