villasilvergata.blogg.se

Byggdamm tapetval färgfrossa trädgårdstrix

Äpplen på bricka

Kategori: Allmänt

För ett tag sedan kom de flesta av mina brickor som jag beställt. Det är alltså mina tygtryck som laminerats och gjorts till brickor. Sist jag gjorde brickor av tyger var 2004 (!) och jag har använt mina näst intill dagligen sedan dess och är imponerad av vilken hög kvalitet det är på dem. Syns knappt att de använts.
Vill ni kika in dem live är ni välkomna till Tidaholms museum på konstnatten 27-28 sept.



Kommentarer

  • Stina säger:

    Snygga!!

    Svar: Tack! :)
    Jenny Nyström

    2013-08-18 | 22:20:41
  • Susann säger:

    Jätttefina!!!

    Svar: Kul att du gillar dem :)
    Jenny Nyström

    2013-08-19 | 08:04:29
    Bloggadress: http://liladrommar.blogg.se

Kommentera inlägget här: